Najčešće pogreške kandidata
PROVJERA SAOBRACAJNIH UVJETA
– vjerojatno najčešća pogreška kandidata
– provjera se sastoji od pogleda u unutarnji retrovizor, vanjski retrovizor i okreta glave – prevjere mrtvog ugla
-morate provjeriti saobracajne uvjete prije izvođenja bilo koje radnje vozilom
ODUZIMANJE PREDNOSTI
– prekasno uočavanje vozila
– kriva procjena
– kada vozilo koje je u prednosti uspori zbog vašeg vozila smatra se da ste mu oduzeli prednost
GAŠENJE VOZILA
– najčešći je razlog gašenja vozila kretanje u krivoj brzini
– prilikom dizanja papučice kvacila nedovoljno zadržavanje papučice u momentu prijenosa sile
– nedovoljno gasa – nedovoljno snage
DOTICAJ TROTOARA
-prilikom desnog skretanja zadnji tockovi rade manji luk nego prvi – doticaj trotoara zadnjim desnim tockom
– prilikom parkiranja
– prilikom polukružnog okretanja
NEPOŠTIVANJE SEMAFORA
– prekasno uočavanje
– intenzivno kočenje
– prelazak zaustavne linije
– neuočavanje dopunske zelene strelice
– na dopunskoj zelenoj strelici neprovjeravanje saobracajnih uvjeta
– negledanje semafora do kraja
NEPOŠTIVANJE SAOBRACAJNOG ZNAKA
– nepotpuno zaustavljanje vozila na znaku stop
– neuočavanje saobracajnog znaka
– vožnja u zabranjeni smjer
– neprovjeravanje saobracajnih uvjeta nailaskom na ulicu s pravom prvenstva
PARKIRANJE
– neprovjeravanje saobracajnih uvjeta
– prilikom vožnje unazad negledanje unazad
– nasilan ulazak u parkirno mjesto- nestajanje kada je vozilo preblizu drugog vozila
– doticaj trotoara
BOČNI RAZMAK
– prilikom prolaska – zaobilaženja parkiranih vozila sa desne strane nedovoljna udaljenost do vozila – preporuka: vozila zaobilaziti na udaljenosti otvorenih vrata
– prilikom zaobilaženja pješaka premala udaljenost
NEPRILAGOĐENA BRZINA
– potrebno je brzinu vožnje prilagoditi saobracajnoj situaciji, vremenskim uvjetima, stanju ceste, vozilu i svojim vozačkim mogućnostima
– prilikom skretanja
– prilikom parkiranja
– prilikom polukružnog okretanja
KOČENJE
– iznenadno
– preintenzivno
– prekasno
SKRETANJE U POGREŠNU SAOBRACAJNU TRAKU
– na raskrsnici kada dvije saobracajne trake skreću u dvije saobracajne trake potrebno je nastaviti skretanje svojom saobracajnom trakom
NEPROPUŠTANJE PJEŠAKA
– prekasno uočavanje pješaka
– neuočavanje pješaka
– nekorektan odnos prema pješacima
PUNA LINIJA
– najčešće prilikom prestrojavanja
PREKASNO REAGIRANJE
– na pogreške drugih sudionika u saobracaju.